آماری جالب درباره بنرهای تبلیغاتی!

۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  

بنرهای تبلیغاتی ۱۸ ساله شدند. بنر یکی از انواع تبلیغات آنلاین است که گاها با خود بازاریابی اینترنتی اشتباه گرفته می شود. هر چند بنر تبلیغاتی بسیار موثر است اما در اغلب اوقات به دلیل استفاده نادرست بعنوان یک مزاحم در صفحات وب به نظر می آید، که عمدتا نارضایتی خوانندگان سایت ها را به دنبال دارد، و بنابراین مدیران سایت نتایج مورد انتظارشان را به دست نخواهند آورد.

در اینجا چند واقعیت درباره بنرهای تبلیغاتی که ممکن است تا کنون توجهی به آن ها نداشتید را عنوان می کنیم :

۱- در سال گذشته تنها در آمریکا بنرهای تبلیغاتی بیش از ۵.۳ تریلیون بار نمایش داده شده اند.
۲- تعداد نمایش بنرهای تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ به میزان ۱ تریلیون بار بیش از سال ۲۰۰۹ بوده است.
۳- هر کاربر اینترنتی ۱٫۷۰۷ بنر را به طور متوسط در ماه مشاهده می کند.
۴- نرخ متوسط کلیک بنرهای تبلیغاتی ۰٫۱ درصد است.
۵- بنر در سایز ۶۰ * ۴۶۸ میزان کلیکی ۰٫۰۴ درصدی دارد.
۶- به طور متوسط تخمین زده شده است که ۳۱ درصد از این بنر ها توسط کاربران قابل مشاهده نیستند.
۷- ۸ درصد از کاربران اینترنت ۸۵ درصد از کلیک ها را به خود اختصاص داده اند.
۸- ۱۵ درصد از مردم به بنر های تبلیغاتی به طور کامل و یا تا حدودی اعتماد دارند این در حالی است که این آمار برای تبلیغات تلویزیونی ۱۰ درصد است.
۹- بیش از ۵۰ درصد از کلیک ها بر روی بنرهای تبلیغاتی از طریق تلفن های همراه انجام می شود.
۱۰- احتمال زنده ماندن شما در یک سقوط هواپیما بیش از احتمال کلیک نشدن یک بنر است.
۱۱- افراد ۲۵ – ۳۴ ساله به طور متوسط ۲٫۰۹۴ بنر در ماه مشاهده می کنند.
۱۲- ۴۴۵ سایز مختلف در بیش از یک میلیارد بنر تبلیغاتی در سال گذشته استفاده شده است.

برای سفارش طراحی فلش بنر اختصاصی اینجا مراجعه کنید.

ابرواژه ها:
۱  دیدگاه
۱ دیدگاه
  • من هم فکر میکردم بازاریابی اینترنتی همون به بنرها میگن .
    مطلب خوبی بود و یاد گرفتم ازش . ممنون .

  • دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *