رقابت آنلاین خود را بشناسید

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  
رقابت آنلاین

رقابت آنلاین یعنی چه؟

یکی از اشتباهات رایجی که اکثرمان مرتکب می شویم این است که تصور می کنیم شرکت هایی که تبلیغات چاپی و بازاریابی حضوری بیشتری داشته اند و یا دارای غرفه های بزرگتری در نمایشگاه ها هستند، می توانند بازار بیشتری را در بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز در دست بگیرند.

اما رقابت آنلاین دنیای متفاوتی است و آیین و رسوم خود را دارد. با یک جستجوی کوچک می توانید این گفته ما را برای خود اثبات کنید که شرکت های بسیاری هستند که در عرصه بازاریابی و رقابت آنلاین بسیار قدرتمند عمل کرده اند و تبدیل به یک قدرت بازار شده اند اما از موارد ذکر شده در بالا به دور بوده اند.

شرکت هایی که بر نتایج جستجو توسط عبارات کلیدی غالب شده اند و آن هایی که به طور مداوم به تولید محتوای با کیفیت و موثر می پردازند و با مخاطبین خود در رسانه های اجتماعی تعامل داشته و مطالب سایت خود را به روز نگاه می دارند، می توانند نمونه ای از این شرکت های موفق در رقابت آنلاین باشند. توصیه می کنیم و البته ضروری است که شما قبل از هر کاری رقبای آنلاین خود را بشناسید.

تحقیقات رقابت آنلاین

برخی روش ها برای یافتن وب سایت رقبا که می توانید از آن ها استفاده کنید:

۱- جستجو در گوگل برای مهمترین عباراتی که در تبلیغات کلیکی و یا نتایج جستجوی محلی و رسانه های اجتماعی در زمینه کاری شما وجود دارند.
۲- استفاده از ابزار FolloweWork برای یافتن شرکت هایی که در حیطه کاری شما بیشترین دنبال کننده ها در توییتر را دارند.
۳- بهره گیری از ابزار SEMRush برای اینکه بتوانید به طور مداوم درباره رقبای آنلاین خود اطلاعاتی از کلمات اصلی کلیدی پیدا کنید.
۴- استفاده از ابزار Outolo برای تجزیه و تحلیل سایت های مرتبط با حیطه فعالیت و کلمات کلیدی اولیه شما

ابرواژه ها:
۱  دیدگاه
۱ دیدگاه
  • داشتن وب سایت بخش مهم و اولیه از فعالیت آنلاین و شروع به رقابت آنلاین هست@ به وب سایت اشاره مستقیم نکرده بودید اما مطمئنا خیلی مهم هست

  • دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *