دسته:مقالات موضوع تبلیغات | چاپ یک

standard

نمونه های خلاقانه تبلیغات بیلبوردی

۶ مهر ۱۳۹۶ - توسط  

تبلیغات بیلبوردی خلاق : چند بار برای شما پیش آمده که به هنگام پیاده روی یا رانندگی یک تبلیغات بیلبوردی شما را مبهوت خود کند؟ مطمئنا بسیاری از طراحی بیلبورد که در طول روز می بینید هرگز به یاد نخواهید آورد، اما برخی تبلیغات بیلبوردی خلاقانه هستند که ممکن است هرگز از یاد نبرید. در اینجا تعدادی تبلیغات بیلبوردی خلاق و جذاب را می بینید که هر یک از آن ها ممکن است جزو بیلبوردهایی باشد که فراموش نخواهید کرد .

تبلیغات بیلبوردی صنایع شیر آناندو : با توجه به اینکه کودکان در دنیای فانتزی زندگی می کنند، از این رو ایده این بیلبورد چنین شکل گرفت که با خوردن شیر آناندو بچه ها می توانند قدرت فوق العاده زیادی به دست آورده و حتی ساختمان را هم جا به جا کنند .

تبلیغات بیلبوردی تیغ بیک : با استفاده از قدرت تبلیغات محیطی گاهی اوقات حتی نیازی نیست توضیح داده شود محصول چقدر عالی است. یک تیغ قوی که حتی می تواند چمن بزند. این نوع انتقال پیام بسیار جالب توجه است .

تبلیغات بیلبوردی اداره پلیس الم گروو : آهسته تر بهتر است. این بیلبورد شاید یک روش خلاق، شاید هم یک روش علمی برای یاد آوری به افرادی باشد که سریع رانندگی می کنند. یاد آوری هزینه یک حادثه به روش بازی کراش. از این نوع جالب بیلبورد لذت ببرید .

تبلیغات بیلبوردی هات ویلز : یک اجرای عالی تبلیغات محیطی از طرف برند معتبر هات ویلز . همچنان بچرخ ..!

تبلیغات بیلبوردی کولچرون نچرالز : این تبلیغات محیطی استراتژیک در یک تفرجگاه اجرا شده است. یک نمای دست نخورده از دریا و خط افق آن در پشت تابلو وجود دارد. قسمت موهای تصویر زن روی بیلبورد برداشته شده است تا تغییرات ایجاد شده توسط رنگ های موی کولچرون نچرالز از طریق مراحل مختلف روز و شب نشان داده شود .

تبلیغات بیلبوردی میکرز مارک : برنده بهترین تبلیغات بیلبوردی مشروب؛ این بیلبورد واقعا منحصر به فرد است. نظر شما چیست؟

تبلیغات بیلبوردی نوار چسب پنلاین : هیچ تبلیغاتی نمی تواند بهتر از این باشد، یک نوار چسب که می تواند بیلبورد را هم محکم بچسباند .

تبلیغات بیلبوردی کویت پلن : یک تبلیغات محیطی بسیار بزرگ در مورد ترک سیگار! با هر بار رفت و آمد افراد سیگاری به بیرون شهر و یا کازینوها، به آن ها یاد آوری می شود که هر موقع آمادگی داشتند، وب سایت quitplan.com آماده کمک رسانی به آن ها می باشد .

 

 


standard

سبک تبلیغات داداییستی

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - توسط  
سبک تبلیغات داداییستی

درباره داداییسم (مکتب دادا)

«داداییسم» نهضتی بین المللی است که زاییده هرج و مرج، اضطراب، پریشانی و ناامیدی ناشی از آدمکشی‌ها و خرابی‌های جنگ جهانی اول است. داداییسم زبان حال کسانی است که به پایداری و دوام هیچ امری امید ندارند، در واقع دادائیسم با همه چیز مخالف است حتی با دادائیسم. یکی از بنیانگذاران دادائیسم می‌گوید در ساعت فلان بعد از ظهر فلان روز، در اتاق پشت میز بودیم و یکی داشت دست در دهانش می‌کرد. دادائیست‌ها جامعه را نقد می‌کردند، ولی زبان و آثار آن‌ها به گونه‌ای نبود که مردم با آن ارتباط برقرار کنند و منظور آنها را بفهمند.

تبلیغات داداییستی (ساز مخالف)

در هنرهای تصویری داداییستی از جسورانه ترین رنگ های خالص و خطوط آزاد و اشکال تند برای تجسم کیفیت های عاطفی و تزئینی استفاده می شود. داداییسم را می توان یک سبک تهاجمی دانست. در فرم های تصویری و تبلیغی سبک داداییستی، نشانه هایی از مسخره کردن و توهین کردن به آثار مشاهیر هنر و ادب مشاهده می شود. تبلیغات داداییستی مخالف قواعد و قوانین بازاریابی است و با نوعی کلاژ لفظی و بصری و تکنیک های مونتاز، دکوپاژ و تدوین، بر اساس تصادف، و همنشینی غیر منطقی کلمه ها و صداها و تصاویر شکل می گیرد. اجرای فی البداهه آثار تبلیغاتی از مشخصات تبلیغات داداییستی است.

تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات داداییستی

۱- تکنیک هیچ گرایی : در این تکنیک بسیاری از نظریه پردازان تبلیغات یک دید پوچ گرا دارند و این تکنیک را نوعی تاکتیک نیز به حساب می آورند زیرا پوچی را به عنوان نماد اطلاع رسانی کالاها و خدمات بر می گزینند و بی هدف به بازار تبلیغات هجوم می آورند.

۲- تکنیک هرج و مرج طلبی : در این نوع تبلیغات با از بین بردن قوانین و مرزها و تحریک مخاطبان، هرج و مرجی در محیط بازار و محیط رقابت به وجود می آید. این هرج و مرج گاهی استراتژی بازاریابان است که سعی در برهم زدن بازار دارند. آن ها با ذات تبلیغات مخالف اند و تبلیغات را با اهداف دیگری انجام می دهند. هرج و مرجی که شرکت هیوندایی برای فروش برخی از محصولات خود اجرا می کنند می تواند نشانه هایی از این تکنیک باشد.

۳- تکنیک هنجار ستیزی و تناقض گویی : این تکنیک تبلیغات هر چیز متعارفی در تبلیغات را مردود می داند. کاملا با قوانین بازار و تبلیغات زمانه خود سر جنگ دارد و در تمامی برنامه تبلیغات، هنجارستیزی کاملا مشهود است. ضدو نقیض گویی از ویژگی های بارز این تکنیک تبلیغات است. کالاها و آدم های خوب را بد و کالاها و آدم های بد را خوب تبلیغ می کند. حتی در رساندن پیام نیز با اهداف از پیش تعیین شده تناقض گویی می کنند. داداییست ها در ایجاد خلاقیت و آفرینش نو در بازاریابی و تبلیغات قدم بزرگی برداشتند. در این تکنیک از برخی عادت های تبلیغاتی به شدت پرهیز می شود و تبلیغاتی که بین عموم مردم عادی شده است، نفی می شود.

۴- تکنیک شک به همه چیز : تبلیغاتی که به زبان داداییستی باشد به همه نظام ها و واقعیت ها شک می کند. چرا که آنان به دوام و ثبات هیچ چیز معتقد نیستند و همه چیز را بر پایه تصادف و شانس می دانند. داداییسم از آن نظر که گذشته را انکار و ویران می کند، منفی است ولی در عین حال مثبت است چون با شک به همه چیز، بنیادی نو را پایه گذاری می کند.

۵- تکنیک ساختار شکنی : داداییست ها در تبلیغات می خواهند با ویران کردن قالب های کهنه، خلاقیت به وجود آورند و به نشاط، امید، سرخوشی و شگفتی در شیوه های ترویج دست پیدا کنند. آن ها ا کلمه هایی بسیار شگفت انگیز و غیر معمولی در نام و نشان های خود یا از پیام های تبلیغاتی غیر متعارف استفاده می کنند. ساختار شکنی و سنت شکنی در عناصر بصری و غیر بصری، در تبلیغات طرفداران این تکنیک بیداد می کند. در تیزرهایی که آنان می سازند این مسائل کاملا مشهود است. فیلمبرداری ها و اصوات بسیار عجیب و غریب و صحنه هایی کاملا غیر مرتبط جزو تبلیغات داداییستی محسوب می شود. آنان بازاریابی مدرن را نیز رد می کنند و به همین دلیل تبلیغات مدرن را نیز قبول ندارند و سعی بر آن دارند که تبلیغاتی کاملا مخالف با قواعد زیبایی شناسانه مدرن داشته باشند.

۶- تکنیک بداهه گویی : داداییست ها خلاقیت را در خلق و آفرینش آنی و بدون هیچ اندیشه و تفکر از پیش تعیین شده می دانند. از نظر آنان همه چیز باید در «حال» خلق شود.


standard

پولسازی در دنیای تبلیغات جدید!

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  

حرف و حدیث در دنیای تبلیغات سنتی و مدرن زیاد است. شما چه انتظاری از تبلیغات خود دارید؟ آیا فقط تبلیغ می کنید که این کار را هم انجام داده باشید و در کنار رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید؟ مسلما اینطور نیست. هدف از تبلیغات در دنیای جدید برای هر شخصی بالا بردن سود است. پس تبلیغاتی که برای شما پول تولید نکرده است را کنار بگذارید.

هر چند وقت یکبار روال تبلیغاتی خود را بررسی کرده، و آن ها را تحلیل کنید. برای مثال مکان قرار دادن تبلیغات تان را بعد از مدتی تغییر دهید و نتایج مختلف را بررسی کنید. شکل نگارش تبلیغات خود و جملات استفاده شده در آن ها و میزان تاثیر انواع مختلف بیان و … برای تبلیغاتتان را آنالیز کنید.

مطمئن باشید با تغییر زمان در ابتدا سلایق افراد است که تغییر می کند چون شیوه های تبلیغاتی به روز و ایده های جدید به سرعت اشباع می شوند و شما همیشه نیاز به یک حرف جدید و یک شیوه نو دارید. از قدرت تبلیغات اینترنتی، مخاطبان فراوان آن و شکل نوین تبلیغات آنلاین غافل نباشید. در اینجا به دور از مقایسه روش ها و بیان اینکه کدام شیوه کاراتر و بهتر عمل می کند به بحث می نشینیم. اگر ویژگی های اصولی یک نوع از تبلیغات را رعایت کرده باشید حتما جواب خوبی می گیرید.

صبر و تحمل مخاطبان را در نظر داشته باشید. در دنیای اشباع شده تبلیغات باید بتوانید حرفی نو ارائه کنید. آن ها حوصله اینکه شما بخواهید از قابلیت های اجناس خود در برخورد اول صحبت کنید را ندارند. اول نگاه و توجه آن ها را بقاپید، سپس از برتری های خود بگویید.

همیشه رقبای خود را در نظر بگیرید. به آنچه در حرف های آن ها نمی بینید و جزو قابلیت های شماست دقت کنید. شما باید بر روی نشان دادن آن ها متمرکز شوید.


standard

آماری جالب درباره بنرهای تبلیغاتی!

۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  

بنرهای تبلیغاتی ۱۸ ساله شدند. بنر یکی از انواع تبلیغات آنلاین است که گاها با خود بازاریابی اینترنتی اشتباه گرفته می شود. هر چند بنر تبلیغاتی بسیار موثر است اما در اغلب اوقات به دلیل استفاده نادرست بعنوان یک مزاحم در صفحات وب به نظر می آید، که عمدتا نارضایتی خوانندگان سایت ها را به دنبال دارد، و بنابراین مدیران سایت نتایج مورد انتظارشان را به دست نخواهند آورد.

در اینجا چند واقعیت درباره بنرهای تبلیغاتی که ممکن است تا کنون توجهی به آن ها نداشتید را عنوان می کنیم :

۱- در سال گذشته تنها در آمریکا بنرهای تبلیغاتی بیش از ۵.۳ تریلیون بار نمایش داده شده اند.
۲- تعداد نمایش بنرهای تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ به میزان ۱ تریلیون بار بیش از سال ۲۰۰۹ بوده است.
۳- هر کاربر اینترنتی ۱٫۷۰۷ بنر را به طور متوسط در ماه مشاهده می کند.
۴- نرخ متوسط کلیک بنرهای تبلیغاتی ۰٫۱ درصد است.
۵- بنر در سایز ۶۰ * ۴۶۸ میزان کلیکی ۰٫۰۴ درصدی دارد.
۶- به طور متوسط تخمین زده شده است که ۳۱ درصد از این بنر ها توسط کاربران قابل مشاهده نیستند.
۷- ۸ درصد از کاربران اینترنت ۸۵ درصد از کلیک ها را به خود اختصاص داده اند.
۸- ۱۵ درصد از مردم به بنر های تبلیغاتی به طور کامل و یا تا حدودی اعتماد دارند این در حالی است که این آمار برای تبلیغات تلویزیونی ۱۰ درصد است.
۹- بیش از ۵۰ درصد از کلیک ها بر روی بنرهای تبلیغاتی از طریق تلفن های همراه انجام می شود.
۱۰- احتمال زنده ماندن شما در یک سقوط هواپیما بیش از احتمال کلیک نشدن یک بنر است.
۱۱- افراد ۲۵ – ۳۴ ساله به طور متوسط ۲٫۰۹۴ بنر در ماه مشاهده می کنند.
۱۲- ۴۴۵ سایز مختلف در بیش از یک میلیارد بنر تبلیغاتی در سال گذشته استفاده شده است.

برای سفارش طراحی فلش بنر اختصاصی اینجا مراجعه کنید.


standard

رقابت آنلاین خود را بشناسید

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  
رقابت آنلاین

رقابت آنلاین یعنی چه؟

یکی از اشتباهات رایجی که اکثرمان مرتکب می شویم این است که تصور می کنیم شرکت هایی که تبلیغات چاپی و بازاریابی حضوری بیشتری داشته اند و یا دارای غرفه های بزرگتری در نمایشگاه ها هستند، می توانند بازار بیشتری را در بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز در دست بگیرند.

اما رقابت آنلاین دنیای متفاوتی است و آیین و رسوم خود را دارد. با یک جستجوی کوچک می توانید این گفته ما را برای خود اثبات کنید که شرکت های بسیاری هستند که در عرصه بازاریابی و رقابت آنلاین بسیار قدرتمند عمل کرده اند و تبدیل به یک قدرت بازار شده اند اما از موارد ذکر شده در بالا به دور بوده اند.

شرکت هایی که بر نتایج جستجو توسط عبارات کلیدی غالب شده اند و آن هایی که به طور مداوم به تولید محتوای با کیفیت و موثر می پردازند و با مخاطبین خود در رسانه های اجتماعی تعامل داشته و مطالب سایت خود را به روز نگاه می دارند، می توانند نمونه ای از این شرکت های موفق در رقابت آنلاین باشند. توصیه می کنیم و البته ضروری است که شما قبل از هر کاری رقبای آنلاین خود را بشناسید.

تحقیقات رقابت آنلاین

برخی روش ها برای یافتن وب سایت رقبا که می توانید از آن ها استفاده کنید:

۱- جستجو در گوگل برای مهمترین عباراتی که در تبلیغات کلیکی و یا نتایج جستجوی محلی و رسانه های اجتماعی در زمینه کاری شما وجود دارند.
۲- استفاده از ابزار FolloweWork برای یافتن شرکت هایی که در حیطه کاری شما بیشترین دنبال کننده ها در توییتر را دارند.
۳- بهره گیری از ابزار SEMRush برای اینکه بتوانید به طور مداوم درباره رقبای آنلاین خود اطلاعاتی از کلمات اصلی کلیدی پیدا کنید.
۴- استفاده از ابزار Outolo برای تجزیه و تحلیل سایت های مرتبط با حیطه فعالیت و کلمات کلیدی اولیه شما