وبلاگ چاپ یک

standard

کارت پستال های تبریک شب یلدا

۳۰ آذر ۱۳۹۶ - توسط  

شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. در جشن شب یلدا ، طی شدن بلندترین شب سال که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود. برای تبریک شب یلدا کارت پستال هایی از طرف موسسه «چاپ یک» به شما هدیه می شود. می توانید کارت پستال ها را به صورت الکترونیکی یا چاپ شده به خانواده و دوستان و آشنایان هدیه دهید.

کارت پستال تبریک شب یلدا – شماره یک

کارت پستال تبریک شب یلدا

کارت پستال تبریک شب یلدا – شماره دو

کارت پستال تبریک یلدا به ترکی

کارت پستال تبریک شب یلدا – شماره سه

کارت پستال تبریک شب یلدا به ترکی آذری

کارت پستال تبریک شب یلدا – شماره چهار

کارت پستال تبریک یلدا به انگلیسی

کارت پستال تبریک شب یلدا – شماره پنج

کارت پستال یلدا به انگلیسی

کارت پستال تبریک شب یلدا – شماره شش

Yalda-6


standard

نمونه های خلاقانه تبلیغات بیلبوردی

۶ مهر ۱۳۹۶ - توسط  

تبلیغات بیلبوردی خلاق : چند بار برای شما پیش آمده که به هنگام پیاده روی یا رانندگی یک تبلیغات بیلبوردی شما را مبهوت خود کند؟ مطمئنا بسیاری از طراحی بیلبورد که در طول روز می بینید هرگز به یاد نخواهید آورد، اما برخی تبلیغات بیلبوردی خلاقانه هستند که ممکن است هرگز از یاد نبرید. در اینجا تعدادی تبلیغات بیلبوردی خلاق و جذاب را می بینید که هر یک از آن ها ممکن است جزو بیلبوردهایی باشد که فراموش نخواهید کرد .

تبلیغات بیلبوردی صنایع شیر آناندو : با توجه به اینکه کودکان در دنیای فانتزی زندگی می کنند، از این رو ایده این بیلبورد چنین شکل گرفت که با خوردن شیر آناندو بچه ها می توانند قدرت فوق العاده زیادی به دست آورده و حتی ساختمان را هم جا به جا کنند .

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 1

تبلیغات بیلبوردی تیغ بیک : با استفاده از قدرت تبلیغات محیطی گاهی اوقات حتی نیازی نیست توضیح داده شود محصول چقدر عالی است. یک تیغ قوی که حتی می تواند چمن بزند. این نوع انتقال پیام بسیار جالب توجه است .

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 2

تبلیغات بیلبوردی اداره پلیس الم گروو : آهسته تر بهتر است. این بیلبورد شاید یک روش خلاق، شاید هم یک روش علمی برای یاد آوری به افرادی باشد که سریع رانندگی می کنند. یاد آوری هزینه یک حادثه به روش بازی کراش. از این نوع جالب بیلبورد لذت ببرید .

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 3

تبلیغات بیلبوردی هات ویلز : یک اجرای عالی تبلیغات محیطی از طرف برند معتبر هات ویلز . همچنان بچرخ ..!

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 4

تبلیغات بیلبوردی کولچرون نچرالز : این تبلیغات محیطی استراتژیک در یک تفرجگاه اجرا شده است. یک نمای دست نخورده از دریا و خط افق آن در پشت تابلو وجود دارد. قسمت موهای تصویر زن روی بیلبورد برداشته شده است تا تغییرات ایجاد شده توسط رنگ های موی کولچرون نچرالز از طریق مراحل مختلف روز و شب نشان داده شود .

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 5

تبلیغات بیلبوردی میکرز مارک : برنده بهترین تبلیغات بیلبوردی مشروب؛ این بیلبورد واقعا منحصر به فرد است. نظر شما چیست؟

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 6

تبلیغات بیلبوردی نوار چسب پنلاین : هیچ تبلیغاتی نمی تواند بهتر از این باشد، یک نوار چسب که می تواند بیلبورد را هم محکم بچسباند .

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 7

تبلیغات بیلبوردی کویت پلن : یک تبلیغات محیطی بسیار بزرگ در مورد ترک سیگار! با هر بار رفت و آمد افراد سیگاری به بیرون شهر و یا کازینوها، به آن ها یاد آوری می شود که هر موقع آمادگی داشتند، وب سایت quitplan.com آماده کمک رسانی به آن ها می باشد .

تبلیغات بیلبوردی خلاق - 8

 

 


standard

هدایای تبلیغاتی، ابزار موثر برندینگ

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - توسط  
هدایای تبلیغاتی ابزار برندینگ

هدایای تبلیغاتی حقیقتا در دنیای بازاریابی امتحان خود را به خوبی پس داده اند. حتما شما نیز در طول زندگی بارها هدایای تبلیغاتی متنوعی از کسب و کارهای مختلف دریافت کرده اید؛ هدایای تبلیغاتی مارکداری که نام و لوگوی شرکتی را بر روی خود دارند. با اینکه هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین انواع بازاریابی، تبلیغات و توسعه نام تجاری شرکت ها است، اما با این حال حتی در دنیای بازاریابی دیجیتال نیز ابزار بازاریابی موثری محسوب می شود. استراتژی هدایای تبلیغاتی می تواند بخش مهمی از زرادخانه بازاریابی شما باشد. ممکن است تصور کنید که هدایای تبلیغاتی بیشتر برای ارائه در نمایشگاه ها و همایش ها مناسب اند، اما آن ها واقعا در هر کجا و هر زمان می توانند تبلیغ کننده نام تجاری شما باشند .

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده که اثرات مثبت هدایای تبلیغاتی را نشان می دهد .

انجمن تبلیغاتی بریتانیا به صورت دوره ای دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی را بررسی و از آن ها نظر سنجی می کند تا اثربخشی هدایای تبلیغاتی را ارزیابی می کند تا مشخص شود کدام هدیه تبلیغاتی بهتر جواب می دهد. این انجمن نتایج تحقیقات خود را به منظور کمک به شرکت ها برای درک قدرت هدایای تبلیغاتی در فرآیند بازاریابی، منتشر می کند. این تحقیق نشان می دهد که ۵ دلیل عمده وجود دارد تا شما را قانع کند حداقل یکبار یک کمپین تبلیغاتی با استفاده از هدایای تبلیغاتی در آینده داشته باشید:

۱- برای یادآوری نام تجاری، هدایای تبلیغاتی ارزان تر و موثرتر از سایر روش های تبلیغاتی از جمله چاپ و تلویزیون است .
۲- ۷۹ درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی احتمالا با شرکت مربوطه کار کرده اند و یا می کنند .
۳- ۶۶ درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی می توانند بعدا نام شرکتی که هدیه به آن ها داده را به خاطر بیاورند .
۴- ۳۴ درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی این نوع تبلیغات را جالب و دوست داشتنی می دانند .
۵- ۶۰ درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی حس مثبتی نسبت به این نوع تبلیغات دارند. این درصد تقریبا دو برابر سایر روش های تبلیغاتی است .

۳ نکته کلیدی در مورد هدایای تبلیغاتی

مسلما همه دوست دارند هدایای تبلیغاتی رایگان دریافت کنند، اما برخی کالاهای مارکدار بهتر از انواع عمومی هدایای تبلیغاتی جواب می دهد و نتیجه مطلوب تری به همراه خواهد داشت. البته هدایای تبلیغاتی عمومی نیز اغلب محبوب هستند مانند: خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، کیسه های تبلیغاتی و… محبوب هستند و اغلب افراد به مدت طولانی آن ها را نگه می دارند. اما در هر حال بهتر است برای اینکه مطمئن باشیم تاثیر قابل توجهی روی مشتری  می گذاریم، این ۳ نکته کلیدی را در انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی در نظر داشته باشیم :

۱- هدیه تبلیغاتی باید برای دریافت کننده آن مفید باشد
۲- هدیه تبلیغاتی باید متناسب با هویت برند شما باشد
۳- هدیه تبلیغاتی باید شرکت شما را به خوبی نمایندگی کند

در مورد هر یک از ۳ نکته ذکر شده توضیح بیشتری می دهیم تا بهتر متوجه شوید و بتوانید هدیه تبلیغاتی متناسب با خودتان را به خوبی انتخاب کنید .

هدیه تبلیغاتی باید برای دریافت کننده مفید باشد

برای اینکه تبلیغات شما تاثیر قدرتمندی روی مخاطب بگذارد باید هدیه تبلیغاتی که به او ارائه می کنید برای وی مفید باشد. مفید بودن برای دریافت کننده به این معنی است که او آن هدیه را به مدت طولانی نگه دارد و از آن به طور منظم و به دفعات زیاد استفاده کند. تحقیق صورت گرفته از سوی انجمن تبلیغاتی بریتانیا نشان می دهد که یک هدیه تبلیغاتی مفید باید به طور متوسط از ۱ تا ۳ سال نگه داشته شود. با در نظر گرفتن این موضوع نام و لوگوی شرکت شما به مدت طولانی نزد مخاطب نگهداری می شود. زمانی که هدایای تبلیغاتی به مدت طولانی نگه داشته شوند شانس بالایی وجود دارد که همکاران، دوستان و آشنایان مخاطب نیز آن هدیه و لوگو و نام شما بر روی آن را ببینند .

هدیه تبلیغاتی باید متناسب با هویت برند شما باشد

چه یک خودکار ارزان قیمت هدیه دهید و یا یک کالای گران قیمت، در هر صورت میزان ریسک بازخورد شما یکسان است. اینکه صرفا برای هدایای تبلیغاتی بیشتر هزینه کنید تضمین کننده موفقیت شما نخواهد بود. هدیه تبلغاتی که انتخاب می کنید که به مخاطبان تان بدهید حتما باید به نوعی با کار شما مرتبط باشد. این موضوع در به خاطر سپاری شرکت شما در ذهن مخاطب موثر خواهد بود، تا موقع خرید محصولات یا خدمات، شما را به یاد بیاورد. تعدادی از هدایای تبلیغاتی مرتبط با برخی از کسب و کارها را در پایین مشاهده می کنید :

– ضد عفونی کننده دست ساز به عنوان هدیه تبلیغاتی، مناسب برای یک پزشک و یا بیمارستان
– کرم ضد آفتاب به عنوان هدیه تبلیغاتی، مناسب برای متخصص پوست و زیبایی
– محصولات قابل بازیافت به عنوان هدیه تبلغیاتی، مناسب برای شرکت محیط زیست
– کیت ابزار اتومبیل به عنوان هدیه تبلیغاتی، مناسب برای شرکت بیمه اتومبیل
– نوشیدنی های مختلف یا پیش بند به عنوان هدیه تبلیغاتی، مناسب برای رستوران و یا شرکت مواد غذایی

هدیه تبلیغاتی باید شرکت شما را به خوبی نمایندگی کند

این مورد کمی حساس است اما یک نکته کلیدی در انتخاب هدیه تبلیغاتی است. اغلب شرکت ها موارد کم هزینه را انتخاب می کنند، اما اگر هدیه ای بدهید که ارزش چندانی ندارد و یا بنجل باشد، می تواند به نام تجاری شما آسیب وارد کند. اگرچه این یک هدیه رایگان است اما اگر مشتری چیزی را دریافت کند که درست کار نکند، ناراحت و آزرده می شود و این موضوع تبلیغ منفی برای نام تجاری شما خواهد بود. به این دلیل، مهم است که هدیه تبلیغاتی به خوبی خود را نشان دهد و کارکرد دقیق و خوبی داشته باشد. بنابراین هدیه ای که برای ارائه به مشتری انتخاب می کنید نه تنها باید برای مخاطب مفید بوده و متناسب با هویت برند شما باشد، علاوه بر این باید محصول با کیفیت بالا و مارکدار نیز باشد .

نتیجه اینکه استفاده از هدایای تبلیغاتی روشی عالی برای تبلیغ کسب و کار شماست. برای اینکه این نوع تبلیغات تاثیر بیشتری داشته باشد باید سه نکته کلیدی بالا را در نظر بگیرید و با دقت زیادی نوع هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. هدیه شما ۱- باید برای مخاطب مفید باشد، ۲- باید متناسب با هویت برند شما باشد، ۳- باید شرکت شما را به خوبی نمایندگی کند .


standard

۵ مزیت چاپ دیجیتال

۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - توسط  
مزیت چاپ دیجیتال

در “چاپ یک” ما به طور مداوم در حال توسعه روش های جدید برای حل چالش های چاپ و تبلیغاتی شما هستیم. از این روی با افتخار اعلام می کنیم که چاپ دیجیتال را به عنوان بخشی از برنامه ترکیبی با سایر روش های چاپ و پس از چاپ به خدمات خود اضافه کرده ایم. به این ترتیب خدمات چاپی بر روی طیف وسیعی از مدیاهای چاپی و برای سفارشات خاص مشتریان قابل ارائه می باشد. علاوه بر این استفاده از رنگ های UV با فرمول ترکیبی مخصوص چاپ یک، باعث شده که کارهای چاپی ما در برابر نور خورشید مقاومت بسیار خوبی داشته باشند. به این ترتیب می توانید از کارهای چاپی ارائه شده ما حتی در فضاهای بیرونی نیز استفاده کنید.

در سال های اخیر چاپ دیجیتال طیف گسترده ای از نیازهای چاپی را جوابگو بوده است، و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد. چاپ دیجیتال بیش از انواع دیگر چاپ دنیای چاپ را دگرگون کرده و تحت تاثیر قرار داده است. در مقایسه با روش های چاپی دیگر، چاپ دیجیتال گزینه های انعطاف پذیر و با کیفیت را برای مشتریان فراهم می کند. این روش چاپ دارای مزایای بسیاری است که به حل انواع چالش ها کمک می کند :

۱- هزینه پایین : هنگامی که چاپ در اندازه های بزرگ مورد نیاز است، هزینه چاپ دیجیتال معمولا پایین تر از سایر روش های چاپی است. با استفاده از روش های دیگر چاپی همچون چاپ افست ابتدا باید طرح گسترده با استفاده از صفحات فیلم آماده شود، یا در روش ظهور که نیاز به مواد شیمیایی مخصوص عکس است که هزینه اضافی تحمیل می کند. ضمنا حداقل تیراژ در روش های دیگر چاپی عدد بالایی است، برای مثال در چاپ افست حداقل تیراژ باید ۱۰۰۰ برگه باشد، در صورتیکه در چاپ دیجیتال سفارش در تیراژ ۱ برگه تا هر تعداد مورد نیاز به صرفه و قابل انجام است. به این ترتیب کسب و کارهای کوچک و محلی می توانند به راحتی با هزینه پایین و در تیراژ مورد نیاز کارهای چاپی شان را سفارش دهند .

۲- تغییرات آسان : با وجود چاپ دیجیتال اعمال تغییرات در طرح، بسیار آسان و سریع صورت می گیرد. چنانچه طرحی چاپ شده و آن طرح برای مشتری رضایت بخش نبوده، به راجتی و با صرف زمانی کوتاه امکان اعمال تغییرات در طرح و چاپ دوباره وجود دارد. حتی امکان هر چاپ با طرح یا اطلاعات متغیر وجود دارد .

۳- دقت و ثبات : در سایر انواع چاپ مانند چاپ سیلک یا چاپ افست که نیاز به تنظیمات دستی وجود دارد، همواره احتمال انحراف بین هر چاپ وجود دارد. چاپ دیجیتال چاپی دقیق و ثابت است، دلیل آن این است که تصویر به صورت دیجیتالی ذخیره و استفاده می شود و خطای انسانی در آن حذف شده است.

۴- مدیاهای متنوع : با چاپگرهای دیجیتال و با استفاده از جوهرهای UV امکان چاپ بر روی طیف وسیعی از مدیاهای چاپ میسر است. امکان چاپ بر روی هر چیزی که با چاپگرها سازگار است وجود دارد، از انواع کاغذ و مقوا گرفته تا چوب و شیشه و PVC قابلیت چاپ دیجیتال را دارد.

۵- سرعت عمل : در روش های دیگر چاپ مراحل مختلف راه اندازی و آماده سازی وجود دارد، در صورتیکه چاپ دیجیتال هیچ گونه مراحل آماده سازی ندارد، بنابراین زمان مورد نیاز تا رسیدن به محصول چاپی نهایی در چاپ دیجیتال بسیار کاهش پیدا کرده و سرعت عمل بالا خواهد بود. بین فایل دیجیتال و نسخه نهایی چاپ شده هیچ مرحله پیش از چاپی وجود ندارد و این باعث افزایش سرعت فرآیند چاپ می شود.

اکثر کسب و کارها از چاپ های بزرگ در رویه بازاریابی و تبلیغات خود استفاده می کنند، و در این صورت چاپ دیجیتال تحقق بخش رویای تبلیغاتی آن ها خواهد بود. با قابلیت های چاپ دیجیتال “چاپ یک” شما می توانید تصاویر و پوسترهای دیواری بزرگ، استندهای پاپ آپ نمایشگاهی، و انواع برنامه های تبلیغاتی دیگر خود را در زمانی کوتاه به انجام برسانید. چاپ آن ها قبلا دارای روندی طولانی، وقت گیر و گران قیمت بود. همین امروز تصمیم بگیرید که چاپ دیجیتال به عنوان ابزاری قدرتمند در طراحی داخلی، تبلیغات و بازاریابی شما نقش خود را ایفا کند .


standard

چاپ صنعتی چیست؟

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - توسط  
چاپ صنعتی

چاپ صنعتی به معنای استفاده از فناوری های چاپ در فرآیند تولید است. این بدان معناست که بر روی محصول با اهداف کاربردی یا تزئینی، توسط جوهر یا هر ماده دیگری چاپ زده می شود. برخلاف چاپ اسناد (چاپ معمولی) که عمدتا برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد، چاپ صنعتی در بخشی از خط تولید مستقر می شود، و یا بخشی از فرآیند تولید است که برون سپاری می شود .

اخیرا مقاله ای تحت عنوان “چاپ صنعتی دارای پتاسنیل عالی است، اما این دقیقا به چه معناست؟” ذهنم را به خود مشغول کرده. این مقاله توسط مارکوس تیمسون نوشته شده که مطالعه آن برای من بسیار جالب توجه بود .

چاپ صنعتی دقیقا چیست؟

مقاله تیمسون چاپ صنعتی را اینگونه تعریف می کند : چاپی که هدف اصلی آن حمل پیام تبلیغاتی نیست، بلکه چاپی است که بخشی از فرآیند تولید بوده و عملکرد یک محصول را ارتقا می دهد، و یا به عنوان تزئین محصول ظاهر آن را بهتر می کند.

کاربردهای چاپ صنعتی

طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی برای چاپ صنعتی وجود دارد : از چاپ عملکردی در دستگاه ها یا محصولات الکترونیکی، محصولات انعطاف پذیر با بسته بندی های شخصی سازی شده، تا چاپ های تزئینی روی سطوح مختلف مانند شیشه، فلز یا چوب را می توان از کاربردهای چاپ صنعتی بر شمرد. فناوری های ویژه ای همچون پرینت سه بعدی نیز توسط طراحان صنعتی به منظور نمونه سازی اولیه، و یا برای تولید بسته بندی های مناسب برای کالاهای شکننده استفاده می شود .

آینده چاپ صنعتی

آخرین فناوری های چاپ صنعتی، فرصت های جدیدی را در فرآیند تولید توسعه داده که قبلا امکان پذیر نبوده است. تکنولوژی های جدید باعث شده دستگاه های چاپ به خطوط تولید متصل شوند و امکان تغییرات مکرر در طراحی و چاپ سفارشی سازی شده میسر شود، به این ترتیب علاوه بر کاهش زمان تولید، ریسک و هزینه های تولید نیز به حداقل می رسند. بسیاری از روش های چاپ برای هر دو حالت تیراژ کم و تیراژ بالا مناسب هستند و این قابلیت باعث می شود تولید کنندگان بتوانند به سرعت به نیاز بازارهای متغیر و خواسته های مختلف مشتریان پاسخ دهند. با فرصت های جدیدی که در چاپ صنعتی ایجاد شده، ارزش های جدید و رشد بالایی در طیف وسیعی از صنایع محقق شده ست. به گفته کارشناسان و استراتژیست های فناوری اطلاعات، چاپ صنعتی در حال حاضر دارای ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری است و انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۰ ، ۳۶ درصد افزایش داشته باشد .


standard

سبک تبلیغات داداییستی

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - توسط  
سبک تبلیغات داداییستی

درباره داداییسم (مکتب دادا)

«داداییسم» نهضتی بین المللی است که زاییده هرج و مرج، اضطراب، پریشانی و ناامیدی ناشی از آدمکشی‌ها و خرابی‌های جنگ جهانی اول است. داداییسم زبان حال کسانی است که به پایداری و دوام هیچ امری امید ندارند، در واقع دادائیسم با همه چیز مخالف است حتی با دادائیسم. یکی از بنیانگذاران دادائیسم می‌گوید در ساعت فلان بعد از ظهر فلان روز، در اتاق پشت میز بودیم و یکی داشت دست در دهانش می‌کرد. دادائیست‌ها جامعه را نقد می‌کردند، ولی زبان و آثار آن‌ها به گونه‌ای نبود که مردم با آن ارتباط برقرار کنند و منظور آنها را بفهمند.

تبلیغات داداییستی (ساز مخالف)

در هنرهای تصویری داداییستی از جسورانه ترین رنگ های خالص و خطوط آزاد و اشکال تند برای تجسم کیفیت های عاطفی و تزئینی استفاده می شود. داداییسم را می توان یک سبک تهاجمی دانست. در فرم های تصویری و تبلیغی سبک داداییستی، نشانه هایی از مسخره کردن و توهین کردن به آثار مشاهیر هنر و ادب مشاهده می شود. تبلیغات داداییستی مخالف قواعد و قوانین بازاریابی است و با نوعی کلاژ لفظی و بصری و تکنیک های مونتاز، دکوپاژ و تدوین، بر اساس تصادف، و همنشینی غیر منطقی کلمه ها و صداها و تصاویر شکل می گیرد. اجرای فی البداهه آثار تبلیغاتی از مشخصات تبلیغات داداییستی است.

تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات داداییستی

۱- تکنیک هیچ گرایی : در این تکنیک بسیاری از نظریه پردازان تبلیغات یک دید پوچ گرا دارند و این تکنیک را نوعی تاکتیک نیز به حساب می آورند زیرا پوچی را به عنوان نماد اطلاع رسانی کالاها و خدمات بر می گزینند و بی هدف به بازار تبلیغات هجوم می آورند.

۲- تکنیک هرج و مرج طلبی : در این نوع تبلیغات با از بین بردن قوانین و مرزها و تحریک مخاطبان، هرج و مرجی در محیط بازار و محیط رقابت به وجود می آید. این هرج و مرج گاهی استراتژی بازاریابان است که سعی در برهم زدن بازار دارند. آن ها با ذات تبلیغات مخالف اند و تبلیغات را با اهداف دیگری انجام می دهند. هرج و مرجی که شرکت هیوندایی برای فروش برخی از محصولات خود اجرا می کنند می تواند نشانه هایی از این تکنیک باشد.

۳- تکنیک هنجار ستیزی و تناقض گویی : این تکنیک تبلیغات هر چیز متعارفی در تبلیغات را مردود می داند. کاملا با قوانین بازار و تبلیغات زمانه خود سر جنگ دارد و در تمامی برنامه تبلیغات، هنجارستیزی کاملا مشهود است. ضدو نقیض گویی از ویژگی های بارز این تکنیک تبلیغات است. کالاها و آدم های خوب را بد و کالاها و آدم های بد را خوب تبلیغ می کند. حتی در رساندن پیام نیز با اهداف از پیش تعیین شده تناقض گویی می کنند. داداییست ها در ایجاد خلاقیت و آفرینش نو در بازاریابی و تبلیغات قدم بزرگی برداشتند. در این تکنیک از برخی عادت های تبلیغاتی به شدت پرهیز می شود و تبلیغاتی که بین عموم مردم عادی شده است، نفی می شود.

۴- تکنیک شک به همه چیز : تبلیغاتی که به زبان داداییستی باشد به همه نظام ها و واقعیت ها شک می کند. چرا که آنان به دوام و ثبات هیچ چیز معتقد نیستند و همه چیز را بر پایه تصادف و شانس می دانند. داداییسم از آن نظر که گذشته را انکار و ویران می کند، منفی است ولی در عین حال مثبت است چون با شک به همه چیز، بنیادی نو را پایه گذاری می کند.

۵- تکنیک ساختار شکنی : داداییست ها در تبلیغات می خواهند با ویران کردن قالب های کهنه، خلاقیت به وجود آورند و به نشاط، امید، سرخوشی و شگفتی در شیوه های ترویج دست پیدا کنند. آن ها ا کلمه هایی بسیار شگفت انگیز و غیر معمولی در نام و نشان های خود یا از پیام های تبلیغاتی غیر متعارف استفاده می کنند. ساختار شکنی و سنت شکنی در عناصر بصری و غیر بصری، در تبلیغات طرفداران این تکنیک بیداد می کند. در تیزرهایی که آنان می سازند این مسائل کاملا مشهود است. فیلمبرداری ها و اصوات بسیار عجیب و غریب و صحنه هایی کاملا غیر مرتبط جزو تبلیغات داداییستی محسوب می شود. آنان بازاریابی مدرن را نیز رد می کنند و به همین دلیل تبلیغات مدرن را نیز قبول ندارند و سعی بر آن دارند که تبلیغاتی کاملا مخالف با قواعد زیبایی شناسانه مدرن داشته باشند.

۶- تکنیک بداهه گویی : داداییست ها خلاقیت را در خلق و آفرینش آنی و بدون هیچ اندیشه و تفکر از پیش تعیین شده می دانند. از نظر آنان همه چیز باید در «حال» خلق شود.


standard

پولسازی در دنیای تبلیغات جدید!

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  

حرف و حدیث در دنیای تبلیغات سنتی و مدرن زیاد است. شما چه انتظاری از تبلیغات خود دارید؟ آیا فقط تبلیغ می کنید که این کار را هم انجام داده باشید و در کنار رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید؟ مسلما اینطور نیست. هدف از تبلیغات در دنیای جدید برای هر شخصی بالا بردن سود است. پس تبلیغاتی که برای شما پول تولید نکرده است را کنار بگذارید.

هر چند وقت یکبار روال تبلیغاتی خود را بررسی کرده، و آن ها را تحلیل کنید. برای مثال مکان قرار دادن تبلیغات تان را بعد از مدتی تغییر دهید و نتایج مختلف را بررسی کنید. شکل نگارش تبلیغات خود و جملات استفاده شده در آن ها و میزان تاثیر انواع مختلف بیان و … برای تبلیغاتتان را آنالیز کنید.

مطمئن باشید با تغییر زمان در ابتدا سلایق افراد است که تغییر می کند چون شیوه های تبلیغاتی به روز و ایده های جدید به سرعت اشباع می شوند و شما همیشه نیاز به یک حرف جدید و یک شیوه نو دارید. از قدرت تبلیغات اینترنتی، مخاطبان فراوان آن و شکل نوین تبلیغات آنلاین غافل نباشید. در اینجا به دور از مقایسه روش ها و بیان اینکه کدام شیوه کاراتر و بهتر عمل می کند به بحث می نشینیم. اگر ویژگی های اصولی یک نوع از تبلیغات را رعایت کرده باشید حتما جواب خوبی می گیرید.

صبر و تحمل مخاطبان را در نظر داشته باشید. در دنیای اشباع شده تبلیغات باید بتوانید حرفی نو ارائه کنید. آن ها حوصله اینکه شما بخواهید از قابلیت های اجناس خود در برخورد اول صحبت کنید را ندارند. اول نگاه و توجه آن ها را بقاپید، سپس از برتری های خود بگویید.

همیشه رقبای خود را در نظر بگیرید. به آنچه در حرف های آن ها نمی بینید و جزو قابلیت های شماست دقت کنید. شما باید بر روی نشان دادن آن ها متمرکز شوید.


standard

آماری جالب درباره بنرهای تبلیغاتی!

۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  

بنرهای تبلیغاتی ۱۸ ساله شدند. بنر یکی از انواع تبلیغات آنلاین است که گاها با خود بازاریابی اینترنتی اشتباه گرفته می شود. هر چند بنر تبلیغاتی بسیار موثر است اما در اغلب اوقات به دلیل استفاده نادرست بعنوان یک مزاحم در صفحات وب به نظر می آید، که عمدتا نارضایتی خوانندگان سایت ها را به دنبال دارد، و بنابراین مدیران سایت نتایج مورد انتظارشان را به دست نخواهند آورد.

در اینجا چند واقعیت درباره بنرهای تبلیغاتی که ممکن است تا کنون توجهی به آن ها نداشتید را عنوان می کنیم :

۱- در سال گذشته تنها در آمریکا بنرهای تبلیغاتی بیش از ۵.۳ تریلیون بار نمایش داده شده اند.
۲- تعداد نمایش بنرهای تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ به میزان ۱ تریلیون بار بیش از سال ۲۰۰۹ بوده است.
۳- هر کاربر اینترنتی ۱٫۷۰۷ بنر را به طور متوسط در ماه مشاهده می کند.
۴- نرخ متوسط کلیک بنرهای تبلیغاتی ۰٫۱ درصد است.
۵- بنر در سایز ۶۰ * ۴۶۸ میزان کلیکی ۰٫۰۴ درصدی دارد.
۶- به طور متوسط تخمین زده شده است که ۳۱ درصد از این بنر ها توسط کاربران قابل مشاهده نیستند.
۷- ۸ درصد از کاربران اینترنت ۸۵ درصد از کلیک ها را به خود اختصاص داده اند.
۸- ۱۵ درصد از مردم به بنر های تبلیغاتی به طور کامل و یا تا حدودی اعتماد دارند این در حالی است که این آمار برای تبلیغات تلویزیونی ۱۰ درصد است.
۹- بیش از ۵۰ درصد از کلیک ها بر روی بنرهای تبلیغاتی از طریق تلفن های همراه انجام می شود.
۱۰- احتمال زنده ماندن شما در یک سقوط هواپیما بیش از احتمال کلیک نشدن یک بنر است.
۱۱- افراد ۲۵ – ۳۴ ساله به طور متوسط ۲٫۰۹۴ بنر در ماه مشاهده می کنند.
۱۲- ۴۴۵ سایز مختلف در بیش از یک میلیارد بنر تبلیغاتی در سال گذشته استفاده شده است.

برای سفارش طراحی فلش بنر اختصاصی اینجا مراجعه کنید.


standard

با اندازه کاغذ های مختلف آشنا شوید

۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  
اندازه کاغذ سری A

معمولا برای استفاده های رایج مختلف از اندازه کاغذ سری A استفاده می شود.

همه اندازه های کاغذ سری A از نصف کردن متوالی کاغذ A0 به دست می آید.

A0 : اندازه ۱۱۸٫۹ در ۸۴٫۱ سانتیمتر

A1 : نصف کاغذ A0  (یک دوم A0)

A2 : نصف کاغذ A1  (یک چهارم A0)

A3 : نصف کاغذ A2  (یک هشتم  A0)

A4 : نصف کاغذ A3  (یک شانزدهم A0)

A5 : نصف کاغذ A4  (یک سی و دوم A0)

A6 : نصف کاغذ A5  (یک شصت و چهارم A0)

A7 : نصف کاغذ A6  (یک صد و بیست و هشتم A0)

DL : یک اندازه نامتعارف است، که هم عرض A4 و ارتفاع آن یک سوم A4 است.

تصویر زیر همه اندازه های کاغذ سری A را نشان می دهد:

اندازه کاغذ سری A

اندازه کاغذ سری B

معمولا برای چاپ پوسترهای مختلف از اندازه کاغذ سری B استفاده می شود.

همه اندازه های کاغذ سری B از نصف کردن متوالی کاغذ B0 به دست می آید.

B0 : اندازه ۱۴۱٫۴ در ۱۰۰ سانتیمتر

B1 : نصف کاغذ B0  (یک دوم B0)

B2 : نصف کاغذ B1  (یک چهارم B0)

B3 : نصف کاغذ B2  (یک هشتم  B0)

B4 : نصف کاغذ B3  (یک شانزدهم B0)

B5 : نصف کاغذ B4  (یک سی و دوم B0)

B6 : نصف کاغذ B5  (یک شصت و چهارم B0)

B7 : نصف کاغذ B6  (یک صد و بیست و هشتم B0)

تصویر زیر همه اندازه های کاغذ سری B را نشان می دهد:

اندازه کاغذ سری B

اندازه کاغذ سری C

معمولا برای درست کردن پاکت های مختلف از اندازه کاغذ سری C استفاده می شود.

همه اندازه های کاغذ سری C از نصف کردن متوالی کاغذ C0 به دست می آید.

C0 : اندازه ۱۲۹٫۷ در ۹۱٫۷ سانتیمتر

C1 : نصف کاغذ C0  (یک دوم C0)

C2 : نصف کاغذ C1  (یک چهارم C0)

C3 : نصف کاغذ C2  (یک هشتم  C0)

C4 : نصف کاغذ C3  (یک شانزدهم C0)

C5 : نصف کاغذ C4  (یک سی و دوم C0)

C6 : نصف کاغذ C5  (یک شصت و چهارم C0)

C7 : نصف کاغذ C6  (یک صد و بیست و هشتم C0)

DLX : یک اندازه نامتعارف است، که هم عرض C4 و ارتفاع آن یک سوم C4 است.

تصویر زیر همه اندازه های کاغذ سری C را نشان می دهد:

اندازه کاغذ سری C


standard

رقابت آنلاین خود را بشناسید

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - توسط  
رقابت آنلاین

رقابت آنلاین یعنی چه؟

یکی از اشتباهات رایجی که اکثرمان مرتکب می شویم این است که تصور می کنیم شرکت هایی که تبلیغات چاپی و بازاریابی حضوری بیشتری داشته اند و یا دارای غرفه های بزرگتری در نمایشگاه ها هستند، می توانند بازار بیشتری را در بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز در دست بگیرند.

اما رقابت آنلاین دنیای متفاوتی است و آیین و رسوم خود را دارد. با یک جستجوی کوچک می توانید این گفته ما را برای خود اثبات کنید که شرکت های بسیاری هستند که در عرصه بازاریابی و رقابت آنلاین بسیار قدرتمند عمل کرده اند و تبدیل به یک قدرت بازار شده اند اما از موارد ذکر شده در بالا به دور بوده اند.

شرکت هایی که بر نتایج جستجو توسط عبارات کلیدی غالب شده اند و آن هایی که به طور مداوم به تولید محتوای با کیفیت و موثر می پردازند و با مخاطبین خود در رسانه های اجتماعی تعامل داشته و مطالب سایت خود را به روز نگاه می دارند، می توانند نمونه ای از این شرکت های موفق در رقابت آنلاین باشند. توصیه می کنیم و البته ضروری است که شما قبل از هر کاری رقبای آنلاین خود را بشناسید.

تحقیقات رقابت آنلاین

برخی روش ها برای یافتن وب سایت رقبا که می توانید از آن ها استفاده کنید:

۱- جستجو در گوگل برای مهمترین عباراتی که در تبلیغات کلیکی و یا نتایج جستجوی محلی و رسانه های اجتماعی در زمینه کاری شما وجود دارند.
۲- استفاده از ابزار FolloweWork برای یافتن شرکت هایی که در حیطه کاری شما بیشترین دنبال کننده ها در توییتر را دارند.
۳- بهره گیری از ابزار SEMRush برای اینکه بتوانید به طور مداوم درباره رقبای آنلاین خود اطلاعاتی از کلمات اصلی کلیدی پیدا کنید.
۴- استفاده از ابزار Outolo برای تجزیه و تحلیل سایت های مرتبط با حیطه فعالیت و کلمات کلیدی اولیه شما