پرسش های متداول

پرسش های متداول

پرسش های متداول شامل سوالاتی است که به طور مکرر توسط مشتریان پرسیده می شود. ممکن است این سوالات برای شما نیز پیش آمده باشد. در این بخش سعی کرده ایم به سوالات مشتریان در خصوص نحوه طراحی، نحوه سفارش و… پاسخ دهیم.

ضمنا پرسنل مجموعه چاپ یک با افتخار پاسخگوی تمامی سوالات شما سروران گرامی می باشند و می توانید به صورت تلفنی یا حضوری با این مجموعه در تماس باشید.

آیا چاپ یک دارای مجوز فعالیت است؟


چاپ یک دارای مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
چاپ یک دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن است.
چاپ یک دارای تاییدیه ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی است.

پروسه انجام کار در سفارش طراحی اختصاصی چگونه است؟


شما به صفحه سفارش آنلاین هر یک از خدماتی که نیاز دارید رفته و نمونه کارهای موجود را مشاهده می کنید و در صورت تمایل، اقدام به ثبت سفارش آنلاین و پرداخت هزینه خدمات با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب می کنید. در حین سفارش، اطلاعات تماس شما نیز گرفته می شود.
سپس یکی از کارشناسان چاپ یک با شما تماس گرفته و سوالاتی در خصوص پروژه و نوع سلیقه شما می پرسد. پس از زمان مقرر طرح شما آماده شده و از طریق ایمیل برای تان ارسال می شود.

آیا امکان تغییرات در طرح وجود دارد؟


بله، تا ۲ روز پس از لحظه ارسال طرح به ایمیل شما، می توانید تغییرات جزئی مورد نظرتان را درخواست کنید. تا سه بار امکان درخواست تغییرات دارید. اگرچه بنابر سیاست مشتری مداری چاپ یک این تغییرات تا جلب رضایت کامل شما می تواند ادامه داشته باشد.