طراحی بیلبورد

بیلبورد تبلیغاتی چیست؟

طراحی بیلبورد تبلیغاتی نوعی از تبلیغ خارج از نقطه نهایی خرید مشتری است. این نوع تبلیغات شاخه‌ای تخصصی، جدید و رو به گسترش است. طراحی بیلبورد تبلیغاتی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصول‌شان است. بیلبورد تبلیغاتی پیام خود را به صورت ساده اما پرقدرت به مصرف‌کنندگانی که در حال جابه‌جایی و مسافرت هستند، به‌خصوص درست در زمانی که در محل خرید حضور دارند، می‌رساند. تبلیغات در عرشه پل نیز نوعی بیلبورد محسوب می شود.

مزایای طراحی بیلبورد

– حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود.
– حضور طولانی مدت بیلبورد باعث شناسایی یک برند و وفاداری نسبت به آن می شود.
– پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یکپارچه محصول را فراهم می کند.
– بیلبورد به وسیله ارائه پیامی ساده و بسیار موثر، از درهم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند.
– می توان به طور موثر از بیلبورد در تکمیل کمپین های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی استفاده کرد.
– امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهنده، با حضور در کنار محل های فروش وجود دارد.
– بیلبورد قابلیت یادآوری به مصرف کننده قبل از هر تصمیم گیری در محل های خرید را دارد.
– بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود.
– بیلبورد پاسخ مستقیمی است به اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله آدرس اینترنتی، تلفن و…

ویژگیهای طراحی بیلبورد

با توجه به این‌ که اغلب بیلبوردهای تبلیغاتی همیشه از دور قابل رویت هستند و معمولا در خیابان ها نصب می شوند، زمان زیادی برای خواندن محتوای آن وجود ندارد، پس باید با کمترین نوشته‌ها موارد کلیدی و مهم را در طراحی بیلبورد به کار برد تا بتواند در کمترین زمان منظور را به مخاطب منتقل کند. بنابراین رساندن پیام در زمان کم، ارزش زیادی دارد. بیلبورد تبلیغاتی خبر می‌دهد، آگاه می‌کند، کالا را می‌فروشد، مردم را به شرکت در مسائل سیاسی و اجتماعی ترغیب می‌کند و… شما می توانید طراحی بیلبورد یا عرشه پل را در این صفحه سفارش دهید.

سوالات متداول در مورد طراحی بیلبورد

چطور می توانم مطمئن باشم طراحی بیلبورد که اناجم می دهید مورد پسند من خواهد بود؟
پیشنهاد می کنیم ابتدا نمونه کارهای طراحی بیلبورد موجود در این صفحه را ببینید، چنانچه این نمونه ها برای شما جالب است، اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید.

برای یک بیلبورد چند اتود اولیه (طرح اولیه) ارائه می کنید؟
برای هر سفارش طراحی بیلبورد دو اتود زده می شود، که از بین آنها معمولا یکی به سلیقه شما نزدیک تر است. به سمت همان یکی که بیشتر  مورد پسند شما واقع شده پیش می رویم و تا دو مرحله بعد پردازش روی آن ایده انجام می شود و نظرات شما روی طرح ها اعمال می شود.

اگر طرح نهایی بیلبورد مورد پسند من نبود چه؟
از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهمترین اصول کارمان قرار داده ایم، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر می دهیم. مطمئن باشید طرحی را که در نهایت تحویل می گیرید مورد پسندتان خواهد بود.

آیا فایل لایه باز بیلبورد را هم ارسال خواهید کرد؟
برای چاپ طرح نهایی بیلبورد، فایل لایه بسته در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید در هر ابعاد و هر نوع چاپ از آن استفاده کنید. اما چنانچه درخواست ارسال فایل لایه باز بیلبورد را نیز دارید برای تان ارسال خواهد شد.

پروسه کار طراحی بیلبورد چگونه است؟
مشاهده نمونه کارها > ثبت سفارش و پرداخت آنلاین > دریافت اتود های اولیه > اعمال تغییرات تا طرح نهایی > دریافت فایل طرح نهایی


دانلود رایگان
نحوه بازاریابی با بیلبورد

آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا کتاب نحوه بازاریابی با بیلبورد برایتان ارسال شود.

download-billboard
400000 تومان – ثبت سفارش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 sales

400000 تومان – ثبت سفارش
  • سبد خریدتان خالی است.
مشخصات
تاریخ انتشار: تیر ۱۳, ۱۳۹۶
تعداد اتود اولیه: 2 طرح اولیه
تعداد تغییرات: تا جلب رضایت
نوع فایل: ارائه فایل لایه باز بیلبورد
اندازه فایل: حداکثر 50 مگابایت
نوع و اندازه: اندازه مورد درخواست
زمان تحویل: 1 روز کاری

چگونه این مطلب را به دیگران برسانید؟

کپی رایت 2019