طراحی اوراق اداری
بنا به نوع کسب و کاری که دارید به برگه های اداری مختلفی نیاز دارید! مثل برگه های نظرسنجی، فرم سفارشات و …
چرا طراحی اوراق اداری
همه برگه ها و اسنادی که در کسب و کارتان استفاده می کنید باید از یک طراحی خاص متناسب با رنگ سازمانی شما تبعیت کند! هماهنگ بودن همه این ها بازخورد بسیار مثبتی دارد. از کوچک ترین اجزا تا بزرگترین آن ها.
سوالات متداول در مورد طراحی اوراق اداری
چطور می توانم مطمئن باشم اوراق اداری که طراحی می کنید مورد پسند من خواهد بود؟
پیشنهاد می کنیم ابتدا نمونه کارهای طراحی اوراق اداری موجود در این صفحه را ببینید، چنانچه این نمونه ها برای شما جالب است، اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید.
برای طراحی اوراق اداری چند اتود اولیه (طرح اولیه) ارائه می کنید؟
برای هر سفارش طراحی اوراق اداری دو اتود زده می شود، که از بین آنها معمولا یکی به سلیقه شما نزدیک تر است. به سمت همان یکی که بیشتر مورد پسند شما واقع شده پیش می رویم و تا دو مرحله بعد پردازش روی آن ایده انجام می شود و نظرات شما روی طرح ها اعمال می شود.
اگر طرح نهایی اوراق اداری مورد پسند من نبود چه؟
از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهمترین اصول کارمان قرار داده ایم ، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر می دهیم. مطمئن باشید طرحی را که در نهایت تحویل می گیرید مورد پسندتان خواهد بود.
آیا فایل لایه باز اوراق اداریا هم ارسال خواهید کرد؟
برای چاپ طرح نهایی اوراق اداری، فایل لایه بسته در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید در هر ابعاد و هر نوع چاپ از آن استفاده کنید. اما چنانچه درخواست ارسال فایل لایه باز اوراق اداری را نیز دارید برای تان ارسال خواهد شد.
پروسه کار طراحی اوراق اداری چگونه است؟
مشاهده نمونه کارها > ثبت سفارش و پرداخت آنلاین > دریافت اتود های اولیه > اعمال تغییرات تا طرح نهایی > دریافت فایل طرح نهایی
۰ دیدگاه