طراحی تابلو فروشگاهی

چرا طراحی تابلو فروشگاهی ؟

طراحی تابلو فروشگاهی یا تابلو سردر مغازه یکی از مهمترین ملزومات تبلیغات محیطی می باشد. طراحی تابلو فروشگاهی حرفه ای و منحصر به فرد، علاوه بر بالا بردن اعتبار فروشگاه، بر جذابیت و زیبایی سیمای شهر نیز می افزاید. سردر مغازه ها یکی از مهم ترین عناصر بصری شهری محسوب می شوند که باید نسبت به طراحی گرافیگ آن دقت ویژه ای به خرج داد. با طراحی تابلو فروشگاهی گیرا و مرتبط با حیطه کاری کسب و کارتان می توانید مشتری های بیشتری را جذب کرده و در نهایت فروش بیشتری داشته باشید. طراحی تابلو فروشگاهی یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی هر کسب و کاری را شامل می شود و ارزش هزینه کرد بالایی دارد، چنانچه در طول زمان به راحتی این هزینه بازگشت خواهد داشت.

ویژگی های طراحی تابلو فروشگاهی

تابلوی سر درب یک فروشگاه، مغازه، شرکت یا دفتر کاری، شناسنامه آن به شمار می آید که باید در مورد هماهنگ بودن آن با نام تجاری و نیز زیبایی آن دقت لازم را داشت. اطلاعات روی تابلو سردر مغازه ابتدا باید دسته بندی و طبقه بندی شود و سپس با نظر به اینکه چه نوع اطلاعاتی نسبت به دیگری برای بیننده مهم تر است، این اطلاعات را اولویت بندی کرده و در نهایت در طراحی تابلو فروشگاهی آن ها را باید در نظر گرفت. به این ترتیب بیننده با حجم بالایی از اطلاعات غیر ضروری مواجه نخواهد شد که هیچ هدفی را دنبال نمی کند. طراحی تابلو فروشگاهی شلوغ و آشفته نه تنها دیده نمی شود، بلکه شهروندان را نیز سردرگم می کند. یکی از عوامل مؤثر و بسیار مهم در طراحی تابلو فروشگاهی انتخاب رنگ مناسب و جذاب برای جلب مشتریان و مخاطبان است که در پس زمینه ای زیبا گنجانده می شود. کمک گرفتن از علم رنگ ها و روانشناسی رنگ ها تاثیر زیادی در دنیای طراحی و تبلیغات دارد و ذهن و افکار مردم را به خوبی درگیر می سازد. ترکیب رنگ های سرد و گرم باید به درستی استفاده شود، برای این کار حتما نیاز به طراحی حرفه ای است تا بتوانید در نهایت به نتیجه ای مطلوب دست یابید.

سوالات متداول در مورد طراحی تابلو فروشگاهی

چطور می توانم مطمئن باشم طراحی تابلو فروشگاهی که انجام می دهید مورد پسند من خواهد بود؟
پیشنهاد می کنیم ابتدا نمونه کارهای طراحی تابلو فروشگاهی موجود در این صفحه را ببینید، چنانچه این نمونه ها برای شما جالب است، اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید.

برای طراحی تابلو فروشگاهی چند اتود اولیه (طرح اولیه) ارائه می کنید؟
برای هر سفارش طراحی تابلو فروشگاهی دو اتود زده می شود، که از بین آنها معمولا یکی به سلیقه شما نزدیک تر است. به سمت همان یکی که بیشتر  مورد پسند شما واقع شده پیش می رویم و تا دو مرحله بعد پردازش روی آن ایده انجام می شود و نظرات شما روی طرح ها اعمال می شود.

اگر طرح نهایی تابلو فروشگاهی مورد پسند من نبود چه؟
از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهمترین اصول کارمان قرار داده ایم، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر می دهیم. مطمئن باشید طرحی را که در نهایت تحویل می گیرید مورد پسندتان خواهد بود.

آیا فایل لایه باز تابلو فروشگاهی را هم ارسال خواهید کرد؟
برای چاپ طرح نهایی تابلو فروشگاهی، فایل لایه بسته در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید در هر ابعاد و هر نوع چاپ از آن استفاده کنید. اما چنانچه درخواست ارسال فایل لایه باز تابلو فروشگاهی را نیز دارید برای تان ارسال خواهد شد.

پروسه کار طراحی تابلو فروشگاهی چگونه است؟
مشاهده نمونه کارها > ثبت سفارش و پرداخت آنلاین > دریافت اتود های اولیه > اعمال تغییرات تا طرح نهایی > دریافت فایل طرح نهایی


دانلود رایگان
نحوه بازاریابی با تابلو فروشگاهی

آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا کتاب نحوه بازاریابی با تابلو فروشگاهی برایتان ارسال شود.

download-storefront
120000 تومان – ثبت سفارش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 sales

120000 تومان – ثبت سفارش
  • سبد خریدتان خالی است.
مشخصات
تاریخ انتشار: تیر ۱, ۱۳۹۶
تعداد اتود اولیه: 2 طرح اولیه
تعداد تغییرات: تا جلب رضایت
نوع فایل: فایل اصلی تابلو فروشگاهی
اندازه فایل: حداکثر 50 مگابایت
نوع و اندازه: اندازه مورد درخواست
زمان تحویل: 2 روز کاری

چگونه این مطلب را به دیگران برسانید؟

کپی رایت 2019